back

မလေးရှားသည် 2026 ခုနှစ်အတွက် ပြည်ပထွက်ပေါ်လစီကို ပြန်လည်ပြင်ဆင်နေ

Jan 14 • 11:48 AM

breaking-news

မလေးရှား

ပြည်တွင်း

cover

မလေးရှားသည် 2026 ခုနှစ်အတွက် ပြည်ပထွက်ပေါ်လစီကို ပြန်လည်ပြင်ဆင်နေ

မလေးရှားအစိုးရသည် အနိမ့်ဆုံးလစာ သတ်မှတ်ချက်များကို တိုးမြှင့်ပေးမည့် ၂၀၂၆ ခုနှစ် ဇွန်လ ၁ ရက်နေ့တွင် အကျုံးဝင်မည့် ပြည်ပအလုပ်အကိုင်ဆိုင်ရာ မူဝါဒသစ်ကို အကောင်အထည်...

မလေးရှားအစိုးရသည် အနိမ့်ဆုံးလစာ သတ်မှတ်ချက်များကို တိုးမြှင့်ပေးမည့် ၂၀၂၆ ခုနှစ် ဇွန်လ ၁ ရက်နေ့တွင် အကျုံးဝင်မည့် ပြည်ပအလုပ်အကိုင်ဆိုင်ရာ မူဝါဒသစ်ကို အကောင်အထည်ဖော်မည်ဖြစ်ပြီး မလေးရှားရှိ ပြည်ပနိုင်ငံများရှိ အလုပ်အကိုင် ကန့်သတ်ချက်များကို ချမှတ်ပေးမည်ဖြစ်သည်။

အဆိုပါမူဝါဒသည် 13th Malaysia Plan ၏ ရည်မှန်းချက်များနှင့်အညီ အရည်အချင်းပြည့်မီသော ပြည်တွင်းစွမ်းရည်များကို ဦးစားပေးလုပ်ဆောင်ရန်နှင့် နိုင်ငံရပ်ခြားအလုပ်သမားအပေါ် မှီခိုအားထားမှုကို လျှော့ချရန် ရည်ရွယ်ထားကြောင်း ပြည်ထဲရေးဝန်ကြီးဌာနမှ ပြောကြားခဲ့ပါသည်။

မူဝါဒအသစ်အရ၊ လစာနှင့် အလုပ်ခန့်ထားမှုဆိုင်ရာ စည်းမျဉ်းများ အမျိုးအစားသုံးမျိုးအတွက် လစာနှင့် အလုပ်လုပ်ကိုင်ခွင့်ဆိုင်ရာ စည်းမျဉ်းများကို အောက်ပါအတိုင်း ပြန်လည်ဖွဲ့စည်းထားပါသည်။

အမျိုးအစား I- အမြင့်ဆုံးအလုပ်ချိန် 10 နှစ်ဖြင့် တစ်လလျှင် အနည်းဆုံးလစာ RM10,000 မှ RM20,000 အထိ တိုးသည်။

အမျိုးအစား II- လစာအကွာအဝေး RM5,000-RM9,999 မှ RM10,000-RM19,999 သို့ ချိန်ညှိထားသော လစာအကွာအဝေးသည် အများဆုံးအလုပ်ချိန် 10 နှစ် (ဆက်ခံမှုအစီအစဉ်အရ)။

အမျိုးအစား III- လစာအကွာအဝေး RM3,000-RM4,999 မှ RM5,000-RM9,999 သို့ ချိန်ညှိထားသော အမြင့်ဆုံးအလုပ်ချိန် 5 နှစ် (ဆက်ခံမှုအစီအစဉ်အရ)။ (မြင့်မားသော အနည်းဆုံး RM7,000 သည် ကုန်ထုတ်လုပ်မှုကဏ္ဍအတွက် အကျုံးဝင်သည်)။



news-view-count-icon

4