back

ဗီယက်နမ်အစိုးရ၏ မူဝါဒအသစ်များသည် ဇန်နဝါရီ ၁ ရက်၊ ၂၀၂၆ ခုနှစ်မှစ၍ စတင်အသက်ဝင်မည်

Dec 31 • 3:42 PM

breaking-news

ဗီယက်နမ်

ပြည်တွင်းသတင်း

cover

ဗီယက်နမ်အစိုးရ၏ မူဝါဒအသစ်များသည် ဇန်နဝါရီ ၁ ရက်၊ ၂၀၂၆ ခုနှစ်မှစ၍ စတင်အသက်ဝင်မည်

ဗီယက်နမ်အစိုးရ၏ မူဝါဒအသစ်များသည် ဇန်နဝါရီ ၁ ရက်၊ ၂၀၂၆ ခုနှစ်မှစ၍ စတင်အသက်ဝင်မည်ဖြစ်ပြီး အလုပ်သမားနှင့် အလုပ်အကိုင်၊ စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာ ပိတ်ဆို့အရေးယူမှုများ၊...

ဗီယက်နမ်အစိုးရ၏ မူဝါဒအသစ်များသည် ဇန်နဝါရီ ၁ ရက်၊ ၂၀၂၆ ခုနှစ်မှစ၍ စတင်အသက်ဝင်မည်ဖြစ်ပြီး အလုပ်သမားနှင့် အလုပ်အကိုင်၊ စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာ ပိတ်ဆို့အရေးယူမှုများ၊ အဓိကရထားလမ်းစီမံကိန်းများအတွက် စိုက်ပျိုးမြေခွန်နှင့် နည်းပညာလွှဲပြောင်းမှုများ၊ တစ်နိုင်ငံလုံး အနိမ့်ဆုံးလုပ်ခတိုးမြှင့်မှုနှင့်အတူ အထင်ရှားဆုံးပြောင်းလဲမှုများထဲမှ တစ်ခုဖြစ်သည်။ စည်းမျဉ်းသစ်အရ အလုပ်သမားစာချုပ်များအောက်ရှိ အလုပ်သမားများအတွက် အနိမ့်ဆုံးလုပ်ခလစာသည် တစ်လလျှင် VNĐ250,000 မှ 350,000 အထိ မြင့်တက်လာမည်ဖြစ်ပြီး လက်ရှိအဆင့်နှင့် နှိုင်းယှဉ်ပါက ပျမ်းမျှ 7.2 ရာခိုင်နှုန်း တိုးလာမည်ဖြစ်သည်။ အနိမ့်ဆုံးလုပ်ခလစာသည် တစ်နာရီလျှင် VNĐ17,800 မှ 25,500 အထိ တစ်နိုင်ငံလုံးအတိုင်းအတာဖြင့် တိုးမြှင့်မည်ဖြစ်သည်။ 


news-view-count-icon

3